Rower Elektryczny GSD S10 Gen.2 Niebieski

Dostępność: dostępny od ręki
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 24 900,00 zł

Cena regularna:

24900.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Tern
Kod produktu: GSD S10 Niebieski

Opis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ten model dostarczamy osobiście do klienta na terenie całego kraju.

Marka Tern jest nie tylko producentem rowerów składanych, ale także dąży do poprawy życia nas wszystkich poprzez zmniejszenie wpływu ludzkiego zachowania na środowisko. Opracowanie i produkcja najlepszych na świecie składanych rowerów to dopiero pierwszy krok. Inne mogą obejmować wprowadzenie składanej ciężarówki Node Cargo lub składanego roweru elektrycznego Vektron. Jednak kluczowym krokiem jest wprowadzenie kompaktowego roweru elektrycznego Tern GSD na ulice miast na całym świecie. GSD definiuje nową kategorię: „kompakt użytkowy”. GSD przewiezie dwójkę dzieci i tygodniowe zakup - czyli 180 kg ładunku przy długości zaledwie 180 cm - to mniej niż rower miejski typu holenderskiego. Dzięki składanemu mostkowi Physis i składanej sztycy możesz przechowywać rower w swoim mieszkaniu lub przewozić go w większym kombi. GSD można przystosować indywidualnie dla osób o wzroście od 150 do 195 cm, dzięki czemu może z niego korzystać każdy - mama, tata, babcia, dziadek. Najnowocześniejszy silnik Bosch Cargo jest zasilany jednym lub dwoma akumulatorami 500 Wh, dzięki czemu GSD może przejechać do 250 km. Wyposażenie obejmuje zintegrowane oświetlenie, błotniki, podpórkę centralną, a nawet podnóżki dla pasażerów, czyli wszystko, czego potrzebujesz.

„Typowy przedstawiciel e-rowerów na dzisiejszym rynku wygląda zasadniczo jak standardowy rower z zamontowanym silnikiem i akumulatorem” – powiedział Josh Hon, kapitan zespołu Tern. „Oznacza to, że wszystkie znaczące kompromisy, które zostały poczynione w konstrukcji pojazdu zaprojektowanego do napędzania ludzką siłą, są przenoszone na e-rowery, gdzie tracą swoją pierwotną intencję. Przy projektowaniu roweru elektrycznego nie ma potrzeby rezygnowania z wymagań dotyczących kluczowych elementów funkcjonalnych, takich jak komfort i objętość ładunku w celu optymalizacji prędkości. Dzięki napędowi elektrycznemu Bosch, 20-calowe koła poruszają się tak szybko jak 700c, ale dzięki mniejszym kołom przyspieszenie jest ostrzejsze. Mniejsze koła pozwoliły nam również zmaksymalizować ładowność. Najlepsze jest to, że wszystkie te zalety umieściliśmy w modelu wielkości standardowego roweru miejskiego.”

Pierwszorzędna stabilność

Faktem jest, że jazda motorowerem jest łatwiejsza niż jazda motocyklem, a prawdą jest również, że GSD jeździ lepiej niż wiele e-rowerów dostępnych obecnie na rynku. Mniejsze koła, niska rama i centralnie zamontowany silnik akumulatorowy tworzą niezwykle nisko położony środek ciężkości. Wszystko to w połączeniu z wydłużonym rozstawem osi sprawia, że GSD jest niezwykle stabilny i łatwy w obsłudze. Ta wyjątkowa stabilność jest absolutnie niezbędna i bardzo ceniona przy pełnym obciążeniu, zwłaszcza gdy Twoim ładunkiem są dzieci. A ponieważ rowery elektryczne zwykle poruszają się z wyższą średnią prędkością, większa stabilność zwiększa również bezpieczeństwo.

Bardzo przestronny

Model GSD jest przeznaczony do transportu ładunków, a przez to mamy na myśli wiele rzeczy. Rama, widelec i komponenty zostały przetestowane pod kątem obciążenia ponad 180 kg obciążenia. Jest standardowo wyposażony w zintegrowany tylny bagażnik o szerokości 80 cm. GSD może pomieścić dwoje dzieci w fotelikach Thule Maxi lub jednego dorosłego pasażera. Do roweru można dodać dodatkowe bagażniki w postaci dolnych wsporników oraz bagażnik tylny lub przedni. Tern opublikuje również wymiary punktów mocowania ramy, aby zainteresowani mogli zaprojektować i zbudować własne akcesoria do nosideł.

Możliwość przechowywania

Chociaż GSD może przenosić bardzo duże obciążenia, bez problemu radzi sobie w ruchliwym środowisku miejskim. Ze względu na to, że nie jest dłuższy niż standardowy rower, zmieści się na standardowych bagażnikach w samochodach i autobusach. Dodatkowo, za pomocą opatentowanego w terenie mechanizmu składania, można go złożyć do jeszcze mniejszych wymiarów. Wystarczą tylko trzy sekundy, aby zmniejszyć wysokość o 1/3 i szerokość o 40%. Uzyskane wymiary pozwolą na przewożenie roweru WEWNĄTRZ aut średniej wielkości, takich jak VW Touran. Dzięki specjalnie zaprojektowanym punktom oparcia, GSD może być transportowany w pozycji pionowej nawet w małej windzie.

Wysokiej jakości komponenty

Podczas gdy wiele rowerów zorientowanych na obciążenie używa głównie konwencjonalnych komponentów rowerowych, GSD idzie o krok dalej - oferując jedne z najbardziej wytrzymałych komponentów. Przykładami są 4 tłoczkowe hamulce tarczowe Magura, niestandardowe opony Schwalbe Super Moto-X 2,4”, piasty osi stałej Boost i niestandardowe podwójne obręcze o szerokości 36 mm.

Tern GSD to po prostu Twój przyszły drugi lub nawet jedyny samochód (pojazd) rodzinny.


GENERAL INFO
Ilość Biegów:1 x 10
Waga:33.58 kg 
Wymiar po złożeniu:176 × 40.5 × 83 cm 
Czas składania: 5 sec
Odległość: Siedzenie na kierownicy: 49 - 59 cm 
Odległość: Siedzisko pedału: 69 - 105 cm 
Zalecany wzrost rowerzysty: 150 - 195 cm 
Maksymalne obciążenie roweru: 200 kg 
Maksymalna waga rowerzysty: 120 kg 

RAMA
Rama: Tern GSD, 6061-AL, patented MultiTruss design, EFBE Tri-Test approved: 200 kg
Przedni widelec:Suntour custom for Tern, 1.5" tapered Chromoly steerer, 32 mm stanchions, Thru-axle, 70 mm travel, EFBE approved: 200 kg

KOKPIT
Rura sterowa: Tern Physis 3D, 3D forged, 5 patented technologies, 12°, 290 mm
Mostek: Tern Andros, adjustable, forged construction, patented technology
Stery: Tern Flux Pro Taper, 1.5", angular contact bearings, Physis integrated
Kierownica: Tern Sweep, 6061-AL, Tern Andros adapted
Chwyty/chwyt TAPE:Ergon
Siodełko: Tern GSD by Velo, with rear handle
Sztyca: Tern Telescope, 34.9/30.9 mm, 2014-AL
Zacisk sztycy: Tern Collar, 6061-AL, 2pc

HAMULCE
Hamulec przedni: Magura MT5, 4-piston hydraulic disc, 180 mm rotor, Sport pads
Hamulec tylny: Magura MT5, 4-piston hydraulic disc, 180 mm rotor, Sport pads
Klamki hamulcowe: Magura MT5 e-stop, hydraulic, with brake sensor

KOŁA
Piasta przednia: Tern Atlas, Boost Thru-Axle, Cargo-optimized design, sealed cartridge bearing
Piasta tylna: Tern Atlas, Boost Thru-Axle, Syntace X-12 standard, Cargo-optimized design
Szprychy i nyple: Stainless steel, 13G
Obręcze: Tern Atlas, ultra wide 36 mm, dual reinforced joint
Opony przód: Schwalbe Big Ben Plus, 55-406, Green Guard puncture protection, Reflex Tył: Tern x Schwalbe Super Moto-X, 62-406, Green Guard puncture protection, Reflex

NAPĘD
Manetki: Shimano Deore, 1 x 10 spd
Tylna przerzutka: Shimano Deore Shadow+
Korby:Tern GSD custom, forged 6061-AL DH crankarm
Kaseta / Wolnobieg: Shimano 11-42T, 10 spd
Łańcuch:10 spd, DHT for eBike, GST corrosion resistant coating
Pedały: Urban with non-slip surface, sealed bearings
Linka przerzutki i cięgna: Jagwire LEX-SL, slick treatment, alloy ferrules

E-SYSTEM
Silnik: Bosch Cargo Line, 400% Assist, 85 Nm, maksymalna prędkość 25 km/h (EU)
Bateria: Bosch Dual Battery system, 500 Wh/1000 Wh
Wyświetlacz: Bosch Purion, 4 mode selectable, walk assist
Zasięg:500 Wh: 42-85 km ; 1000 Wh: 97-195 km
Ładowanie:220V, 4A (EU)

AKCESORIA
Dzwonek: Pitch Plus
Osłona łańcucha: Tern Custom, pełna osłona
Nóżka: Atlas Lockstand, opatentowana technoligia
Uchwyt na bagażnik: Combo Mount
Przednia światło: Tern Valo Direct, 190 lumens
Tylne światło: RearStop Brake Light, Always on brake light
Błotniki: Integrated Wheel Guard, AL6061, w/ Side Skirt
Bagażnik: Zintegrowany z ramą, Max ładowność: 100 kg 
Akcesoria: ABUS, keyed-alike with Bosch battery

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl