Rower Elektryczny GSD S10 Gen.2 Dragon Fruit
towar niedostępny
Opis
Poznaj nowego GSD

Marka Tern jest nie tylko producentem rowerów składanych, ale także dąży do poprawy życia nas wszystkich poprzez zmniejszenie wpływu ludzkiego zachowania na środowisko. Opracowanie i produkcja najlepszych na świecie składanych rowerów to dopiero pierwszy krok. Inne mogą obejmować wprowadzenie składanej ciężarówki Node Cargo lub składanego roweru elektrycznego Vektron. Jednak kluczowym krokiem jest wprowadzenie kompaktowego roweru elektrycznego Tern GSD na ulice miast na całym świecie. GSD definiuje nową kategorię: „kompakt użytkowy”. GSD przewiezie dwójkę dzieci i tygodniowe zakup - czyli 180 kg ładunku przy długości zaledwie 180 cm - to mniej niż rower miejski typu holenderskiego. Dzięki składanemu mostkowi Physis i składanej sztycy możesz przechowywać rower w swoim mieszkaniu lub przewozić go w większym kombi. GSD można przystosować indywidualnie dla osób o wzroście od 150 do 195 cm, dzięki czemu może z niego korzystać każdy - mama, tata, babcia, dziadek. Najnowocześniejszy silnik Bosch Cargo jest zasilany jednym lub dwoma akumulatorami 500 Wh, dzięki czemu GSD może przejechać do 250 km. Wyposażenie obejmuje zintegrowane oświetlenie, błotniki, podpórkę centralną, a nawet podnóżki dla pasażerów, czyli wszystko, czego potrzebujesz.
„Typowy przedstawiciel e-rowerów na dzisiejszym rynku wygląda zasadniczo jak standardowy rower z zamontowanym silnikiem i akumulatorem” – powiedział Josh Hon, kapitan zespołu Tern. „Oznacza to, że wszystkie znaczące kompromisy, które zostały poczynione w konstrukcji pojazdu zaprojektowanego do napędzania ludzką siłą, są przenoszone na e-rowery, gdzie tracą swoją pierwotną intencję. Przy projektowaniu roweru elektrycznego nie ma potrzeby rezygnowania z wymagań dotyczących kluczowych elementów funkcjonalnych, takich jak komfort i objętość ładunku w celu optymalizacji prędkości. Dzięki napędowi elektrycznemu Bosch, 20-calowe koła poruszają się tak szybko jak 700c, ale dzięki mniejszym kołom przyspieszenie jest ostrzejsze. Mniejsze koła pozwoliły nam również zmaksymalizować ładowność. Najlepsze jest to, że wszystkie te zalety umieściliśmy w modelu wielkości standardowego roweru miejskiego.”
Pierwszorzędna stabilność
Faktem jest, że jazda motorowerem jest łatwiejsza niż jazda motocyklem, a prawdą jest również, że GSD jeździ lepiej niż wiele e-rowerów dostępnych obecnie na rynku. Mniejsze koła, niska rama i centralnie zamontowany silnik akumulatorowy tworzą niezwykle nisko położony środek ciężkości. Wszystko to w połączeniu z wydłużonym rozstawem osi sprawia, że GSD jest niezwykle stabilny i łatwy w obsłudze. Ta wyjątkowa stabilność jest absolutnie niezbędna i bardzo ceniona przy pełnym obciążeniu, zwłaszcza gdy Twoim ładunkiem są dzieci. A ponieważ rowery elektryczne zwykle poruszają się z wyższą średnią prędkością, większa stabilność zwiększa również bezpieczeństwo.
Bardzo przestronny
Model GSD jest przeznaczony do transportu ładunków, a przez to mamy na myśli wiele rzeczy. Rama, widelec i komponenty zostały przetestowane pod kątem obciążenia ponad 180 kg obciążenia. Jest standardowo wyposażony w zintegrowany tylny bagażnik o szerokości 80 cm. GSD może pomieścić dwoje dzieci w fotelikach Thule Maxi lub jednego dorosłego pasażera. Do roweru można dodać dodatkowe bagażniki w postaci dolnych wsporników oraz bagażnik tylny lub przedni. Tern opublikuje również wymiary punktów mocowania ramy, aby zainteresowani mogli zaprojektować i zbudować własne akcesoria do nosideł.
Możliwość przechowywania
Chociaż GSD może przenosić bardzo duże obciążenia, bez problemu radzi sobie w ruchliwym środowisku miejskim. Ze względu na to, że nie jest dłuższy niż standardowy rower, zmieści się na standardowych bagażnikach w samochodach i autobusach. Dodatkowo, za pomocą opatentowanego w terenie mechanizmu składania, można go złożyć do jeszcze mniejszych wymiarów. Wystarczą tylko trzy sekundy, aby zmniejszyć wysokość o 1/3 i szerokość o 40%. Uzyskane wymiary pozwolą na przewożenie roweru WEWNĄTRZ aut średniej wielkości, takich jak VW Touran. Dzięki specjalnie zaprojektowanym punktom oparcia, GSD może być transportowany w pozycji pionowej nawet w małej windzie.
Wysokiej jakości komponenty
Podczas gdy wiele rowerów zorientowanych na obciążenie używa głównie konwencjonalnych komponentów rowerowych, GSD idzie o krok dalej - oferując jedne z najbardziej wytrzymałych komponentów. Przykładami są 4 tłoczkowe hamulce tarczowe Magura, niestandardowe opony Schwalbe Super Moto-X 2,4”, piasty osi stałej Boost i niestandardowe podwójne obręcze o szerokości 36 mm.
Tern GSD to po prostu Twój przyszły drugi lub nawet jedyny samochód (pojazd) rodzinny.
Dane techniczne
ROZMIAR KÓŁ: | 20" |
ILOŚĆ BIEGÓW: | 1 x 10 |
WAGA: | 33.58 kg |
WYMIAR PO ZŁOŻENIU: | 176 × 40.5 × 83 cm |
CZAS SKŁADANIA: | 5 sec |
DŁUGOŚĆ ROWERU: | 176 cm |
MAKS WAGA ROWERZYSTY: | 120 kg |
MAKSYMALNE OBCIĄŻENIE: | 200 kg |
RAMA: | Tern GSD, 6061-AL, patented MultiTruss design, EFBE Tri-Test |
WIDELEC: | Suntour custom for Tern, 1.5" tapered Chromoly steerer, 32 mm stanchions, Thru-axle, 70 mm travel |
KOLUMNA KIEROWNICY: | Tern Physis 3D, 3D forged, 5 patented technologies, 12°, 290 mm |
MOSTEK: | Tern Andros |
STERY: | Tern Flux Pro Taper, 1.5", angular contact bearings, Physis integrated |
KIEROWNICA: | Tern Sweep, 6061-AL, Tern Andros adapted |
CHWYTY: | Ergon |
SIODEŁKO: | Tern GSD by Velo, with rear handle |
SZTYCA: | Tern Telescope, 34.9/30.9 mm, 2014-AL |
TYLNY I PRZEDNI HAMULEC | Magura MT5, 4-piston hydraulic disc, 180 mm rotor |
KLAMKI HAMULCOWE: | Magura, hydraulic |
PRZEDNIE I TYLNE KOŁO | Tern Atlas, heavy duty cargo koła |
PRZEDNIA PIASTA: | Tern Atlas, Boost thru-axle |
TYLNA PIASTA: | Tern Atlas, Boost thru-axle, Syntace X-12 standard, ebike reinforced design |
FELGI: | Tern Atlas, ultra wide 36 mm, podwójne wzmocnienie |
OPONY: | F: Schwalbe Big Ben Plus, 55-406, Green Guard puncture protection, Reflex R: Tern x Schwalbe Super Moto-X, 62-406, Green Guard puncture protection, Reflex |
MANETKI: | Shimano Deore, 1 x 10 spd |
TYLNA PRZERZUTKA: | Shimano Deore Shadow+ |
KORBY: | Tern GSD custom, forged 6061-AL DH crankarm |
KASETA/WOLNOBIEG: | Shimano 11-36T, 10 spd |
SUPORT: | Motor integrated |
PEDAŁY: | Miejskie z powierzchnią antypoślizgową, uszczelnione łożyska |
ŁAŃCUCH: | 10 spd, DHT for eBike, GST powłoka odporna na korozję |
PRZEWODY PRZERZUTKI: | Jagwire LEX-SL |
SILNIK: | Bosch Cargo Line, 400% Assist, 85 Nm Torque, max speed 25 kph |
BATERIA: | Bosch Dual Battery system, 500 Wh |
ZASIĘG: | 400 Wh: 42-85 km (26-53 mi); 900 Wh: 97-195 km (60-121 mi) |
WYŚWIETLACZ: | Bosch Purion, 4 tryby pracy, asystent marszu |
DZWONEK: | Aluminum |
OSŁONA ŁAŃCUCHA: | Tern Custom, full chain cover |
NÓŻKA: | Atlas Lockstand |
UCHWYT NA TORBE: | Combo Mount |
PRZEDNIA LAMPA: | Tern Valo Direct, 190 lumens |
TYLNIA LAMPA: | RearStop Brake Light, Always on brake light |
BŁOTNIKI: | Integrated Wheel Guard, AL6061, w/ Side Skirt |
TORBY BOCZNE: | SideKick Cargo Hold x 2, 62 L (opcja) |
WSPARCIE NÓG PASAŻERA | SideKick chowane podnóżki (opcja) |
MOCOWANIE TOREB: | 2 pozycje: tylne koło i przedni widelec od Abus Shield 5650 (bez blokady) |